Letos se už podruhé uskutečnil Projektový den, den plný přednášek a workshopů. 31. ledna jsme na gymnáziu přivítali odborníky různých oborů, kteří se podělili o své znalosti a dovednosti s našimi studenty. Tento rok jsme použili jiný způsob zpětné vazby. Na nástěnce u hlavního vchodu byl prostor ke studentským reakcím – po dvou týdnech jsem téměř panické papíry z nástěnky sundala. Někde se stala chyba.
Dlouze jsem tento problém zvažovala, níže můžete vybrat podle vás správnou možnost.
Studenti nenapsali své příspěvky, protože:
- to nebylo na známky
- je nic nezaujalo
- mají problémy se psaním
- nepodařilo se jim zformulovat jejich (jistě moudré a podnětné) myšlenky
- se v přízemí nezdržují spěchajíce do výuky, nebo v opačném směru na oběd
- nikdy jak na potvoru neměli u sebe psací potřebu
- ………………………………………..(doplňte si vlastní názor)
Ti, kteří zareagovali, napsali např.:
Zajímavé příhody ze života. Neuvěřitelné, jak to v Izraeli (ne)funguje – náboženství (především ortodoxní) může komplikovat běžný život. (A. Vavřík: Judaismus a zrození izraelského národa)
Účastníci této přednášky by měli mít tuhý kořínek. Zajímavé, až neuvěřitelné :). Obdivuji pokročilost dnešní medicíny, šikovnost a trpělivost kardiochirurgů. (B. Janek: Kardiologie všedního dne)
Přednášející byl příjemný. Dal do toho srdíčko. Dobré rekvizity. (Š. Rak: Krásy Českého krasu)
Skvělá atmosféra. Občas nebylo Jankovi rozumět. Perfektní. Plno zajímavostí a tipů, co navštívit, velmi inspirativní. Nechtělo se odejít. Kéž by to bylo delší! Oceňuji odvahu bojovat proti „šmejdům“. (J. Rubeš: Jak provázíme miliony turistů po Praze)
Energický, pozitivní výklad. Rozhodně se tam někdy podívám (snad)! Zaujala mě striktní pravidla a předpisy pro chování v této krásné krajině. Sympatický chlapík! (J. Topič: Expedice Grand Canyon)
Přednáška mě bavila. Bylo vidět, že pana profesora téma baví a hodně o něm ví. Moc jsem si přednášku užila. Bylo to takový nematný neslaný. Zajímavé postřehy a myšlenky. (I. Prchlík: Antika ve filmu: historie vs. fikce)
Fraktály byly lepší. Oceňuji energii, entuziastický výklad. (A. Šarounová: Egyptský starověk a jeho stavitelství)
Bylo to skvělé. Výborná organizace! Velice sympatický pán, naučil jsem se mnohem víc než pasivním posloucháním celodenní přednášky. (I. Bárta: Portrét ve školním fotostudiu)
Velmi zajímavá přednáška. Škoda, že nebyla delší. (A. Sumová: Hodiny v našem těle)
Pro mě to bylo moc jednoduché, ale jinak povedené. Přednáška se mi líbila. Dozvěděla jsem se hodně nových informací a porozuměla jsem jim. (O. Brůha: Od Keplera k Einsteinovi a v čem se Newton mýlil)
Poutavý výklad. Možnost interakce se starými foťáky. Zajímavé fotky z historie GOPU. Začátek trochu nudný, ale možnost prohlédnout si staré fotky a pracovat se starými foťáky byla skvělá. (J. Neubert: Historie fotografie)
Pecka. Skvělé! Inspirativní. Výklad byl přirozený. Příjemná rodinná atmosféra. (J. Topič: Expedice Karnali Himalay)
Bylo to naučné a zároveň vtipné a interaktivní se třídou (Potraviny pod lupou)
Zažili jsme netradiční dopoledne plné inspirativních myšlenek. Díky patří přednášejícím i těm, kteří program domluvili. Speciální poděkování patří studentům, kteří sami iniciativně oslovili zajímavé osobnosti.
Pavlína Krupová